بهترین افزونه فرم ساز وردپرس چیست؟

بهترین افزونه فرم ساز وردپرس

امروزه برای بهبود تعامل کاربران با شما، نصب بهترین افزونه فرم ساز وردپرس یکی از عالی ترین روش هایی است که می توانید در قسمت های مختلف سایتتان یک فرم ایجاد کنید تا کاربران پیام ها و درخواست هایشان را با شما در میان بگذارند.

اگر به دنبال بهترین افزونه فرم ساز وردپرش هستید ولی هنوز بهترین گزینه را انتخاب نکرده اید، این مقاله از مجموعه آر اف جی سئو مناسب شماست. تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

حالا که با مزایای داشتن یک افزونه فرم ساز وردپرس آشنا شدید، در ادامه میخواهیم چند مورد از بهترین افزونه فرم ساز وردپرس را به شما بگوییم پس با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای بهبود امنیت سایت وردپرس ، لیست کامل بهترین افزونه های امنیتی وردپرس را نیز ببینید.

استعلام هزینه سئو سایت وردپرس

لیست بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس

اینجا لیستی از بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس را آماده کردیم و در ادامه به طور کامل تک به تک این افزونه ها را بررسی خواهیم کرد.

  • افزونه فرم ساز Wpforms
  • افزونه فرم ساز Contact From 7
  • افزونه Gravity Forms
  • افزونه Quform
  • افزونه NinjaForms

افزونه WPForms

خود ما به شخصه در وبسایت آر اف جی سئو از افزونه فروم ساز Wpforms استفاده می کنیم زیرا این افزونه ، به نسبت رایگان بودن امکانات بسیار خوبی در اختیار ما قرار می دهد.

ورژن رایگان این افزونه امکانات بسیار زیادی دارد اما نسخه پریموم آن امکانات به مراتب دارد، در کل برای ساخت یک فرم حرفه ای افزونه wPforms بهترین افزونه می باشد.

دانلود افزونه wpforms

بهترین افزونه فرم ساز وردپرس

افزونه Contact forms7

افزونه فرم تماس 7 یکی از ساده ترین و کم حجم ترین افزونه فرم ساز می باشد که راه اندازی آن نیز بسیار ساده است. این افزونه در مقایسه با افزونه Wp Forms امکانات به مراتب کمتری دارد. این افزونه یکی از قدیمی ترین افزونه هاست و در طی سالیانی که گذشته محیط ظاهری این افزونه از قدیم تا به امروز تغییر خاصی نداشته است.

دانلود افزونه contactforms7

بهترین افزونه فرم ساز وردپرس

افزونه Gravity Forms

گرویتی فرمز یکی از بهترین افزونه فرم ساز وردپرس است. این افزونه یک ایرادی ارد و این است که نسخه رایگان ندارد و فقط ورژن پریموم قابل استفاده است.

مطالب مرتبط : بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس

بهترین افزونه فرم ساز وردپرس

افزونه Quform

افزونه فرم ساز Quforms یکی دیگر از بهترین افزونه فرم ساز وردپرس است که امکانات آن در حد افزونه wpforms می باشد. تنها ایراد این افزونه این است که ورژن رایگان ندارد و برای استفاده از افزونه Quforms باید هزینه آن را پرداخت کنید.

همچنین برخی از سایت های ایرانی اقدام به قرار دادن رایگان این افزونه کرده اند که ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که همچین افزونه هایی را نصب کنید زیرا ممکن است اختلالاتی در وبسایت شما ایجاد کند.

بهترین افزونه فرم ساز وردپرس

افزونه Ninja Forms

افزونه نینجا فرمز، رابط کاربری بسیار خوبی دارد، و سازنده های افزونه ninja forms این افزونه را برای استفاده برای کاربران مبتدی ساخته اند. اگر از ما سوال کنید که افزونه ninja forms بهتر است یا افزونه WP forms ، ما به شما استفاده از افزونه WPforms را به شدت توصیه می کنیم زیرا امکانات بسیار خوبی دارد.

دانلود افزونه ninjaforms

بهترین افزونه فرم ساز وردپرس

مزایای استفاده از فرم ساز وردپرس

حتی اگر دانش فنی کمی داشته باشید، می‌توانید با استفاده از فرم‌سازهای وردپرس به آسانی فرم‌های مختلف مانند فرم تماس، نظرسنجی، ثبت نام و … را ایجاد کنید. اکثر این فرم‌سازها رابط کاربری drag-and-drop دارند که کار با آنها را بسیار ساده می‌کند.
با استفاده از فرم‌سازهای وردپرس می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید. به جای اینکه مجبور باشید کد فرم‌ها را به صورت دستی بنویسید، می‌توانید از قالب‌های آماده یا رابط کاربری drag-and-drop استفاده کنید.

فرم‌ها راهی عالی برای افزایش تعامل با کاربران وب‌سایت شما هستند. شما می‌توانید از فرم‌ها برای جمع‌آوری نظرات، پیشنهادات، اطلاعات تماس و … از کاربران استفاده کنید.

فرم‌ها می‌توانند ابزاری ارزشمند برای بازاریابی باشند. شما می‌توانید از فرم‌ها برای جمع‌آوری آدرس ایمیل کاربران، ایجاد لیست ایمیل و ارسال خبرنامه استفاده کنید.

اکثر فرم‌سازهای وردپرس با افزونه‌ها و قالب‌های دیگر وردپرس سازگار هستند. این بدان معناست که می‌توانید فرم‌های خود را به راحتی در هر وب‌سایت وردپرسی نصب کنید.

بسیاری از فرم‌سازهای وردپرس امکاناتی برای تجزیه و تحلیل داده‌های جمع‌آوری‌شده از طریق فرم‌ها را ارائه می‌دهند. این اطلاعات می‌تواند به شما در درک بهتر نیازها و خواسته‌های کاربران وب‌سایت شما کمک کند.

در نهایت، انتخاب فرم‌ساز مناسب به نیازها و بودجه شما بستگی دارد. با کمی تحقیق می‌توانید فرم‌سازی را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

بیشتر بخوانید : بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

بهترین افزونه فرم ساز وردپرس

نکات مهم برای نصب افزونه فرم ساز وردپرس

قبل از نصب افزونه فرم ساز نکاتی وجود دارد که سعی کنید به آن توجه کنید.

هرگز از افزونه هایی که به اصطلاح نال شده هستند استفاده نکیند زیرا ممکن است بعد از نصب اختلالاتی بر روی سایتتان ایجاد کنند.
بسته به نیازی که دارید فرم مورد نظر را روی سایتتان نصب کنید.

بهترین افزونه فرم ساز وردپرس ، باید ظاهری زیبا داشته باشد ک سایت شما از لحاظ ظاهری برای کاربر جذاب باشد.

بیشتر بخوانید : سئو تکنیکال چیست

بهترین افزونه فرم ساز وردپرس کدام است؟

در بالا 5 مورد از بهترین افزونه فروم ساز وردپرس را برای شما بررسی کردیم و مزایای و معایب هر کدام از این افزونه ها را برای شما گفتیم. اما باید نتیجه بگیریم که کدام افزونه را بر روی سایتمان نصب کنیم. جواب این سوال به نیاز های شما بستگی دارد.

  • اگر میخواهید یک افزونه با امکانات خیلی زیاد داشته باشید بهترین افزونه wpforms است.
  • اگر قصد دارید تا فقط یک فرم ساده بر روی سایتتان داشته باشید، پیشنهاد می کنیم افزونه Contact forms7 را نصب کنید.
  • اگر مبتدی هستید و کار با فرو ساز ها را به خوبی بلد نیستید افزونه ninjaforms را نصب کنید زیرا کار با آن بسیار راحت است.

سخن آخر درباره بهترین افزونه فرم ساز وردپرس

در این مقاله به طور کامل و جامع بهترین افزونه فرم ساز وردپرس را بررسی کردیم و ویژگی هر کدام از افزونه ها را برای شما گفتیم. امکانات هر افزونه فرم ساز وردپرس با یکدیگر متفاوت است و شما باید با توجه به نیازتان بهترین افزونه فرم ساز وردپرس را روی سایتتان نصب کنید. همچنین اگر نیاز به یک طراحی سایت دارید، می توانید برای استعلام قیمت طراحی سایت با وردپرس با ما در تماس باشید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

ramin
رامین فرجودی - فعال در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ به صورت حرفه ای از سال 99 و تجربه سئو انواع سایت های شرکتی ، فروشگاهی ، خدماتی - راه های ارتباطی با من Email : ramin.farjoudi.97@gmail.com Phone : 0937 654 1818

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button