بهترین افزونه چت آنلاین برای وردپرس چیست؟

بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس

بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس امروزه برای هر کسی که صاحب فروشگاه اینترنتی است نیاز ضروری می باشد. حتما تا به امروز در وبسایت های دیگر و یا از کسی شنیده اید که افزونه ای را به شما معرفی کرده ولی شما بعد از نصب با یکسری از خطاها و یا ایرادات ظاهری در سایتتان مواجه شده اید. در این مقاله از مجموعه آر اف جی سئو ما برای شما میخواهیم لیستی از بهترین افزونه چت آنلاین برای وردپرس را به شما معرفی کنیم که برای وبسایت فروشگاهی و یا خدماتی خود استفاده کنید. همچنین می توانید برای استعلام قیمت طراحی سایت با وردپرس با ما در تماس بوده و از خدمات ما بهره مند شوید. 09376541818

مطلب مرتبط : بهترین افزونه های بهینه سازی تصاویر

دلایل نصب کردن افزونه چت آنلاین برای وردپرس

برای خیلی از دوستان این سوال پیش می آید که چرا باید بهترین افزونه چت آنلاین برای وردپرس را نصب کنیم؟
سیستم چت آنلاین به دلیل قابلیت هایی که دارد برای هر سایتی ضروری است. یکی از این قابلیت ها که کاربرد زیادی دارد، تعامل سریع کاربران با شماست.

کاربر با استفاده از افزونه چت آنلاین می تواند هر آنچه که نیاز دارد را از شما بپرسد و شما هم با پشتیبانی و پاسخ نیاز های کاربر می توانید فروش بیشتری را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید : بهترین افزونه فرم ساز وردپرس

چگونه بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس را انتخاب کنیم؟

افزونه های چت آنلاین زیادی در مخرن وردپرس وجود دارند که نصب آنها بسیار ساده است ولی چگونه می توان بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس را انتخاب کرد؟
معیار هایی برای انتخاب افزونه چت برای وردپرس وجود دارد که با دقت به آنها میتوانید بهترین افزونه چت آنلاین برای وردپرس را انتخاب کنید. این معیار ها شامل :

  • نیاز هایی که برای پشتیبانی به کاربران را دارید شناسایی کنید.
  • آیا میخواهید از افزونه های رایگان استفاده کنید یا خیر
  • افزونه مورد نظر شما چه ویژگی های کلیدی باید داشته باشد.

مزایای نصب بهترین افزونه چت آنلاین برای وردپرس چیست؟

نصب این افزونه نه تنها برای کاربران مزیت هایی دارد ، بلکه برای کارفرمایان و یا صاحبین و مدیران وبسایت ها نیز مزایایی دارد که در ادامه قرار است به آنها بپردازیم پس با ما همراه باشید.

  • سریع ترین روش پاسخ به نیاز های کاربران
  • ایجاد تعامل با کاربر برای افزایش فروش و ارائه خدمات بیشتر
  • پشتیبانی و پاسخگویی به چند کاربر به صورت همزمان

لیست و معرفی بهترین افزونه های چت آنلاین برای وردپرس

افزونه کریسپ :

اولین و معروف ترین افزونه چت آنلاینی که می توانید روی سایتتان نصب کنید افزونه کریسپ می باشد.

این افزونه امکانات بی نظیری از جمله امکان پشتیبانی با نرم افزار روی موبایل را دارد ، لوکیشن کاربر را نشان می دهد ، به صورت تحت وب پشتیبانی دارد و این افزونه را می توانید به صورت بسیار آسان به وردپرس خود متصل کنید.

بهترین افزونه چت آنلاین برای وردپرس

افزونه Livechat :

ابن افزونه امکانات بسیاری دارد اما ایراد بزرگی که دارد این است که این برنامه دلاری است و باید برای استفاده از آن هزیه مورد نظر را پرداخت کنید. اگر از غیر رایگان بودن این افزونه صرف نظر کنیم ، افزونه Livechat یکی از بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس می باشد.

بهترین افزونه چت آنلاین برای وردپرس
بهترین افزونه چت آنلاین برای وردپرس

افزونه Tidio Live Chat :

این افزونه بر خلاف افزونه Livechat نسخه رایگان دارد که در ورژن رایگان امکاناته خوبی را فراهم کرده است . ویژگی هایی مثل پاسخ هایی که از قبل آماده است ، طراحی زیبا ، سفارشی کردن آن و اپلیکیشن موبایل همگی از ویژگی های افزونه Tidio Live chat می باشد.

ویژگی های افزونه Tidio live chat :

  • امکان چت در اپلیکیشن موبایل
  • نصب و راه اندازی سریع افزونه در وردپرس
  • آرائه آمار و دیتا های دقیق برای تحلیل
  • داشتن پاسخ های آماده برای استفاده
  • طراحی زیبا پیشخوان
بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس
افزونه چت آنلاین tidio

افزونه jivochat :

این افزونه یکی از سبک ترین و پرسرعت ترین افزونه چت آنلاین وردپرس است. از این افزونه می توانید در کنار ویژگی هایی بی نظیری که برای پاسخگویی دارد ، همچین امکان اتصال به شبکه های اجتماعی را نیز دارد.

ویژگی های افزونه jivochat :

  • امکان ردگیری کاربران
  • نصب سریع
  • کم حجم بودن افزونه jivochat
  • قابلیت ترجمه متن ها
  • مشاهده کاربران هنگام تایپ مانند تلگرام یا وات اپ
بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس

افزونه zendesk chat :

افزونه zendest chat از سال های سال است که فعال است و در جهان کاربران زیادی از این افزونه استفاده می کنند. این افزونه هم نسخه رایگان دارد و هم پرمیوم که می توانید از سایت اصلی خریداری کنید ولی پیشنهاد ما استفاده از ورژن رایگان است.

امکانات افزونه zendesk chat :

  • نصب و راه اندازی سریع اولیه
  • امکان امتیاز دهی به مکالمه توسط کاربران
  • قابلیت ردیابی کاربران
بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس

نکات مهم برای استفاده از افزونه چت آنلاین برای وردپرس

موقعیت ویجت چت را به دقت انتخاب کنید: ویجت چت را در جایی قرار دهید که به راحتی قابل مشاهده باشد، اما مزاحم محتوای صفحه نشود.

از ساعات کاری خود به طور واضح اطلاع دهید: به مشتریان اطلاع دهید که چه زمانی می توانند از طریق چت آنلاین با شما در ارتباط باشند بگیرند.

به سرعت به پیام‌ها پاسخ دهید: هرچه سریعتر به پیام‌ها پاسخ دهید، رضایت مشتریان بیشتر خواهد بود.

از نظرسنجی ها برای جمع آوری بازخورد استفاده کنید: از نظرسنجی ها برای فهمیدن نظرات مشتریان در مورد خدمات چت آنلاین خود استفاده کنید.

از چت آنلاین برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنید: می توانید از چت آنلاین برای ارائه پیشنهادات ویژه و تخفیف به مشتریان خود استفاده کنید.

عوامل مهم برای نصب بهترین افزونه چت آنلاین

رایگان یا پولی: بسیاری از افزونه‌های چت آنلاین نسخه‌های رایگان با امکانات محدود و نسخه‌های پولی با قابلیت‌های بیشتر ارائه می‌کنند.

امکانات: به امکاناتی که برای شما مهم هستند توجه کنید، مانند چت گروهی، نظرسنجی، اشتراک‌گذاری فایل، تاریخچه چت و …

سهولت استفاده: رابط کاربری افزونه باید ساده و کاربرپسند باشد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

سازگاری: افزونه باید با تم و سایر افزونه‌های وردپرس شما سازگار باشد.

پشتیبانی: شرکت سازنده افزونه باید پشتیبانی خوب و پاسخگویی سریعی ارائه دهد.

سخن آخر

می دانیم که تعداد بی شماری افزونه در مخزن وردپرس وجود دارد اما انتخاب بهترین افزونه چت آنلاین برای وردپرس یکی از چالش هایی است که شما ممکن است با آن مواجه شوید.

در این پست ما به شما لیستی از بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس را آماده کردیم که برای هر کدام از آن جزییات و ویژگی های مربوط به خودشان را دارند نیز بررسی کردیم. چنانچه حس می کنید که این محتوا می توانید به دوستان شما نیز برای نصب بهترین افزونه چت آنلاین کمک کند ، این محتوا را حتما برای آنها بفرستید و تجربه خود را نیز در استفاده هر کدام از این افزونه ها در قسمت کامنت برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

ramin
رامین فرجودی - فعال در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ به صورت حرفه ای از سال 99 و تجربه سئو انواع سایت های شرکتی ، فروشگاهی ، خدماتی - راه های ارتباطی با من Email : ramin.farjoudi.97@gmail.com Phone : 0937 654 1818

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button